Senate Intelligence Committee: China Actively Undermines our Companies, Institutions, Politics, Culture. FBI Opens New Chinese Counterintelligence Investigation Every 10 Hours. (video)

The Senate Intelligence Committee rarely holds on open hearing as most of the testimony they deal with are secret. They made an exception in this case to help the American people wake up. 

Think about it. Eric Swalwell, who sits on the House Intelligence Committee and who Nancy Pelosi is protecting, was sleeping with a Chinese spy since he was on the city council of a small town. That is how far they are willing to go. 

The Daily Wire posted a partial synopsis of the hearing HERE

New York Times Deletes Paid Articles Planted by Chinese Communist Party (CCP) (Video)

The NYT was far from the only corporate media outlet to run CCP propaganda. Twitter and Politico have also taken money taken from the CCP, but we doubt anyone is really surprised about that.

The video below shows news networks pushing obvious CCP lies.

Washington Free Beacon:

A news agency controlled by the Chinese Communist Party paid millions of dollars to American newspapers and magazines over the past six months, even as U.S. officials have sounded the alarm on Beijing’s propaganda activities.

China Daily paid more than $1.6 million for advertising campaigns in Time magazine, the Los Angeles Times, Financial Times, and Foreign Policy magazine, according to disclosures filed with the Justice Department. The Beijing-controlled news agency paid another $1 million to American newspapers, including the L.A. Times, Chicago Tribune, and Houston Chronicle, to print copies of its own publications.

U.S. officials have increasingly drawn attention to CCP propaganda campaigns in the West. The Justice Department requires several Chinese news companies, including China Daily, to disclose their activities under the Foreign Agents Registration Act. Officials have also warned that CCP-affiliated groups have hosted events with American think tanks and educational institutions in an attempt to boost their influence in the West.
Several American newspapers have come under fire for publishing China Daily inserts entitled “China Watch.” Though designed to look like normal newspaper stories, the inserts contain articles that portray the Chinese government and life in China in a positive light.

The New York Times, Wall Street Journal, and Washington Post have all severed ties in recent years with China Daily amid complaints that they were publishing CCP propaganda. The Times purged hundreds of China Daily advertorials from its website last year because of concerns about working with state-run media.

China Daily increased its advertising spending by more than 36 percent over the past six months, from nearly $3.3 million to more than $4.5 million, according to its latest foreign agent disclosure.

Time magazine took in $700,000 for advertising, while the Los Angeles Times received $272,000. Foreign Policy and Financial Times received $291,000 and $371,577, respectively. The Globe and Mail, a Canadian newspaper, raked in $329,898 for advertising.

Time appears to be a new China Daily client. The magazine’s website features articles from China Daily with the disclosure “paid partner content,” though without any mention of its affiliation with the Chinese government.

Video: How Hungary Stopped Their Border Chaos. UPDATE – Biden Admin backing Communist and antiemetic candidates in Europe. UPDATE – Leftists Melt Down over Tucker Interview

UPDATE – Biden Admin backing Communist and antiemetic candidates in Europe.

UPDATE – It seems that, according to the left, Tucker is not allowed to interview an anti-communist: