Widely Publicized Anti-Hydroxychloroquine Study a Fraud, Cites Porn Star as Marketing Executive

Science Mag:

On its face, it was a major finding: Antimalarial drugs touted by the White House as possible COVID-19 treatments looked to be not just ineffective, but downright deadly. A study published on 22 May in The Lancet used hospital records procured by a little-known data analytics company called Surgisphere to conclude that coronavirus patients taking chloroquine or hydroxychloroquine were more likely to show an irregular heart rhythm—a known side effect thought to be rare—and were more likely to die in the hospital.

Within days, some large randomized trials of the drugs—the type that might prove or disprove the retrospective study’s analysis—screeched to a halt. Solidarity, the World Health Organization’s (WHO’s) megatrial of potential COVID-19 treatments, paused recruitment into its hydroxychloroquine arm, for example.

But just as quickly, the Lancet results have begun to unravel—and Surgisphere, which provided patient data for two other high-profile COVID-19 papers, has come under withering online scrutiny from researchers and amateur sleuths. They have pointed out many red flags in the Lancet paper, including the astonishing number of patients involved and details about their demographics and prescribed dosing that seem implausible. “It began to stretch and stretch and stretch credulity,” says Nicholas White, a malaria researcher at Mahidol University in Bangkok.

 

The Guardian UK:

The Guardian’s investigation has found:

  • A search of publicly available material suggests several of Surgisphere’s employees have little or no data or scientific background. An employee listed as a science editor appears to be a science fiction author and fantasy artist. Another employee listed as a marketing executive is an adult model and events hostess.
  • The company’s LinkedIn page has fewer than 100 followers and last week listed just six employees. This was changed to three employees as of Wednesday.
  • While Surgisphere claims to run one of the largest and fastest hospital databases in the world, it has almost no online presence. Its Twitter handle has fewer than 170 followers, with no posts between October 2017 and March 2020.
  • Until Monday, the get in touch” link on Surgisphere’s homepage redirected to a WordPress template for a cryptocurrency website, raising questions about how hospitals could easily contact the company to join its database.
  • Desai has been named in three medical malpractice suits, unrelated to the Surgisphere database. In an interview with the Scientist, Desai previously described the allegations as “unfounded”.
  • In 2008, Desai launched a crowdfunding campaign on the website indiegogo promoting a wearable “next generation human augmentation device that can help you achieve what you never thought was possible”. The device never came to fruition.
  • Desai’s Wikipedia page has been deleted following questions about Surgisphere and his history.

CBS Freaking Out Over The State of Star Trek. Fan Payback is a….

Overlord DVD reports, and while he warns that he has to keep his sources anonymous, his sources have proved right time and time again.

CBS is considering selling the Star Trek IP as the new “Social Justice” version of Star Trek they have produced have been extremely expensive failures. Unfortunately, CBS simply refuses to hire talent that can do anything but communist SJW propaganda and is simply incapable of producing Star Trek that the fans like. The writers and producers of Star Trek Discovery and Star Trek Picard are openly hostile of the fans and proud that they tore down Captain Picard and Star Trek as they viewed it as extensions of “white privilege.” They are proud that they have tanked the IP.

Epoch Times: The Communist Origins of the Antifa Extremist Group

The Epoch Times:

The extremist anarchist-communist group Antifa has been in the headlines because of past violent clashes in Charlottesville, Virginia. Yet while the organization has been applauded by some left-leaning news outlets for including white nationalists and neo-Nazis in its list of targets, the organization wasn’t always about targeting “fascism,” as it claims.

The organization was initially part of the Soviet Union’s front operations to bring about communist dictatorship in Germany, and it worked to label all rival parties as “fascist.”

The organization can be traced to the “united front” of the Soviet Union’s Communist International (Comintern) during the Third World Congress in Moscow in June and July 1921, according to the German booklet “80 Years of Anti-Fascist Action” by Bernd Langer, published by the Association for the Promotion of Anti-Fascist Culture. Langer is a former member of the Autonome Antifa, formerly one of Germany’s largest Antifa organizations, which disbanded in 2004.

The Soviet Union was among the world’s most violent dictatorships, killing an estimated 20 million people, according to “The Black Book of Communism,” published by Harvard University Press. The Soviet regime is second only to the Chinese Communist Party under Mao Zedong, which killed an estimated 65 million people.

The idea of the united front strategy was to bring together left-wing organizations in order to incite communist revolution. The Soviets believed that following Russia’s revolution in 1917, communism would next spread to Germany, since Germany had the second-largest communist party, the KPD (Communist Party of Germany).

It was at the Fourth World Congress of the Comintern in 1922 that the plan took shape. Moscow formed the slogan “To the Masses” for its united front strategy and sought to join together the various communist and workers’ parties of Germany under a single ideological banner that it controlled.

Continue Reading HERE.

https://twitter.com/JimmyFalk5/status/1267943786761633792

CNN & MSNBC Whipping Up Hate and Fear, Justify Rioting

This is really sick. Just two examples of many…

Greg Gutfeld on the elite media’s role in the riots